Ledenvergadering en salsa dansen 26 januari 2017

We zijn te gast op de sfeervolle historische motorboot Ooster-Schelde, waar we worden ontvangen door de kapitein van het schip. Tijdens de ledenvergadering kijken we terug op een mooi 2016. Met 9 nieuwe leden bouwden we door aan een sterk en energiek UVON IJssel-Vecht. Er zijn 5 inspirerende bijeenkomsten georganiseerd, waaronder de succesvolle open-avond in november. En ook de 5 pop-ups die werden georganiseerd door de leden waren inspirerend en gezellig! Sandra Langebeeke draagt na 2 jaar volle inzet voor het secretariaat haar functie over op Margriet Kleefstra.

De kok van de Ooster-Schelde  - Anne Natuurlijk - serveert een heerlijk biologisch hoofdgerecht. Maar voor dat we gaan eten wordt het bestuur verrast door de leden met een tas vol kadootjes, als dank voor het enthousiasme waarmee ze de Uvon nieuw leven hebben ingeblazen.

Na het eten kijken we vooruit naar het jaar dat voor ons ligt. Er worden ideeen aangedragen voor de pop-ups en bijeenkomsten van 2017. De ledenvergadering wordt swingend afgesloten met een Salsa workshop, verzorgd door dansschool Se Baile Salsa. Onder het motto "Back to my Roots" leert dansdocent Papito Janga ons de basis bewegingen van de Salsa. En dat ging ons best goed af ;-)

Foto's: Loura Kok

Gebruik van de foto's alleen met toestemming van de fotograaf.

Klik op de foto's voor een vergroting

Vrouwen met passie voor ondernemen