Ledenvergadering en wijnproeverij 21 januari 2016

Een ledenvergadering van de Uvon Ijssel-Vecht is nooit saai. Er is altijd genoeg te bespreken en de betrokkenheid van de leden is groot. We hebben terug gekeken op een boeiend jaar waarin de Uvon van 10 naar 5 bijeenkomsten ging, aangevuld met 5 pop-up bijeenkomsten. De bijeenkomsten waren zeer geslaagd, inspirerende onderwerpen in een gezellige en betrokken sfeer. Het bestuur verdient hiervoor een grote pluim. De pop-up bijeenkomsten waren wisselvallig qua opkomst die krijgen dit jaar een andere invulling. We hebben afscheid genomen van Rosalynn die in het bestuur maar ook als persoon bij de Uvon erg betrokken is geweest, we zullen je missen Rosalynn.

Aan de ledenvergadering ging een wijnproeverij van Mirka de Ridder van Chateau Het Loo vooraf. Mirka wist de stemming er direct goed in te brengen met haar kennis over de diverse wijnen. En het eten bij Poppe is ook niet verkeerd. We kijken terug op een geslaagde avond.

Foto's: Loura Kok

Gebruik van de foto's alleen met toestemming van de fotograaf.

Klik op de foto's voor een vergroting

Vrouwen met passie voor ondernemen